måndag 4 maj 2015

LIVET DET NÄRMSTA ÅRET


Hejhej allesammans!!
Om ca 3,5 månader åker jag med organisationen EF som utbytesstudent till North Carolina för att leva där i ett år! Jag tänkte det vore kul att berätta lite om hur jag då  kommer bo och leva som en start för denna blogg!
Min värdfamilj består utav pappa David, mamma Kelly, deras son Davis på 19 år och dotter Lauren på 24 år som tyvärr inte bor hemma. De är oerhört positiva, bor i ett fantastiskt hus med pool, är aktiva och planerar redan allt vi ska göra och platser vi ska besöka under mitt år!  Eftersom att både David och Kelly jobbar på skolan känner alla elever till att jag ska komma och då de inte haft en utbytesstudent där på över tio år skriver eleverna redan till mig och berättar hur taggade de är på att träffa mig! Fattar ni vilket år jag kommer ha?? Längtar!!
Förutom tankar som kommer dyka upp kring allt kommer jag innan min avresa skriva om alla förberedelser som ingår så som utbytessträffar, möten och stockholmsresan för att fixa visum.
Hoppas ni stannar och följer mig i detta äventyr! Vi hörs snart :))


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar