måndag 27 juli 2015

AVSKED

Nu var det längesen jag uppdaterade bloggen, men det är nu jag börjar skriva på riktigt!!
Jag har endast 1 dag kvar i Sveariket!!!! 

Det är helt galet vad tiden går fort. Det har varit mycket tuffare än vad jag trodde det skulle bli att säga hejdå. Vissa dagar har jag inte kunnat se något posetivt i att jag ska åka, vad är det för mening med att lämna ALLA jag älskar? Men förutom att jag kommer ha the time of my life där så kommer jag antagligen lära mig att vara självständig och även mogna otroligt mycket under tiden. Jag tror verkligen det är denna tiden innan avfärd som är tuffast. Jag lämnar verkligen allt jag känner och har koll på inför något helt nytt, och såklart det är tufft!! Det hade varit jobbigare om smällen och tårarna kom när jag väl var där. Jag är iallafall vansinnigt taggad nu, samtidigt som det är jobbigt att lämna!

Förutom en överraskningshelg med mina älskade tjejkompisar i en liten stuga utanför Gränna som innehöll kidnappning, bad, polkagrisar, mat, mys och sol, hade jag avskedsfest i lördags!
Det blev riktigt lyckat och så kul att få umgås med alla mina fantastiska vänner samtidigt. 

Onsdag morgon (suuuupertidigt) flyger jag och Lydia till New York!!!!!!! Ska bli så himla kul!!! Kommer uppdatera er massa mer under tiden för på lördag bär det av till Murphy, North Carolina!!! Önska mig lycka till mitt i stressen


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar