söndag 23 augusti 2015

BEFORE SCHOOL STARTS

Hej allesammans!!
Veckan har bestått utav volleyboll, dans och lite mer volleyboll...

I torsdags hade jag min första bortamatch med laget, tyvärr förlorade vi, men det var verkligen en upplevelse! Sååå amerikanskt med peptalks och bön innan matchen, gympasalen som är målad i skolans färger och maskots!!

Jag fick se min första riktiga amerikansk fotbollsmatch i fredags och oj vad det var spännande!! VI VANN!! Några av mina kompisar cheerade och min vpappa är coachen så det var extra kul att se dom in action! Jag, Hailey och Allison åt sedan på Waffle king innan vi åkte hem till mig för en sleepover!! 

I lördags hade vi ett litet poolparty med dans teamet och sedan en bonfire med alla seniors från skolan. Vi stannade i 25 minuter för massa människor ifrån andra skolor kom och många ifrån vår kom inte så det var inte jääättekul... Men veckan var toppen!!! Imorgon är min första skoldag!! Önska mig lycka till!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar