fredag 7 augusti 2015

FRIDAY


Igår hade jag volleyboll practice som vanligt och det var den roligaste och bästa träningen hittills! Jag hade verkligen flyt!! Efter practice åt jag, min värdmamma och värdsyster på pizza hut innan Hailey och Allison chilldillade med mig. Jag lärde dom svenska och oj vad vi skrattade, amerikaner kan verkligen inte uttala ett enda svenskt ord, speciellt inte ö..........

Idag var svårare under practice, men coach Watson lät oss tack och lov gå efter 1 h och 40 min. DET GJORDE MIN DAG. Jag och en tjej ifrån volleyboll teamet åt då lunch på ett bra ställe som säljer kycklingvingar, så amerikanskt, men så gott. Vi avslutade med äppelpaj som vi blev bjudna på, och sedan även god glass ifrån ett annat ställe. Jag kommer antagligen gå upp i vikt under detta året. Maten är såå onyttig och vi äter mycket snabbmat, men jag klagar inteee, så mycket jag tränar borde det vara helt godkänt,,. Det värsta jag stött på i matväg än så länge är troligen donut till frukost, crazy.

Eftermiddagen spenderade jag med Davis, min värdbror, och hans kompis. Vi gjorde allt möjligt i poolen. Hoppade ifrån hustaket, balanserade på luftmadrasser och gick runt med tyngder och en hink över huvudet på botten, man kan då andas eftersom vattnet inte kommer in, det var en upplevelse kan jag lova. Jag fortsatte sedan vidare med Hailey, Allison och tre killar från skolan för att bowla och äta på Waffle house efteråt. Jag fick även sitta på flaket av en av killarnas truck och åka med, vilken känsla!!
Hailey och Allison 

Leighton som också spelar volleyboll


Galet kul (klagar inte på detta underbara hus!!)

Gavin the minute before he hit a strike (almost)

Dream coming true

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar