onsdag 5 augusti 2015

GLADA DAGAR

Igår var andra dagen av volleyboll tryouts och det var tuuuuufft kan jag lova. Vi gjorde idioten under bestämd tid som här tydligen kallas "Suicide", passande namn skulle jag säga!!
Det blev dock bättre för JAG KOM MED I LAGET!!!! Är så taggad för detta. Säsongen kommer innehålla riktigt hård träning, men också team time och bussresor till matcherna med alla tjejer som verkligen försöker få mig att känna mig välkommen! ÅH, det här blir bra!!

Efter tryouts åkte jag med Hailey och Allison till ett matställe som hade ribs och masssa gott, SÅ amerikanskt, och sedan till en annan tjej från skolan för att hänga hos henne och hennes ENORMA hus. Det är svårt att hänga med ibland, jag känner ju ingen som dom känner från skolan, men jag får iallafall mycket inside information, så snart ska jag nog hänga med i spelet!! JAG TRIVS IALLAFALL VÄLDIGT BRA HÄR I AMERIKATT.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar