måndag 3 augusti 2015

BUSYBUSY

Jag har nu anlänt till staterna och trivs såå!!

Mina första dagar spenderade jag i NY på ett förberedelseläger med utbytesstudenter ifrån hela världen! Det var väldigt roligt, och det bästa var att Lydia också var där!! Vi hade såå kul!! Tyvärr hade vi bara 5 timmar i NYC! Man blir förvånad hur stort allting är, men det var coooolt! 

Efter NY och alla avsked flög jag runt i USA helt själv, och oj vad jag var nervös! Som tur var kom jag fram och blev överraskad av massa människor på flygplatsen!! Till och med några tjejer från skolan kom för att välkomna mig! Alla är så galet välkomnande! Människor har kommit till min värdfamilj varje dag, endast för att träffa mig!! Dom får aldrig nya människor här så jag antar att det är anledningen:))

Jag har annars haft väldigt fullt upp dom här dagarna! Jag har redan hunnit vara i fem stater, ätit på Taco Bell (sååååå gott), gått på bio med två tjejer från skolan, badat med mina dom i en kille från skolans hot tub, varit i kyrkan och varit på volleyboll tryouts!! 

Imorgon har jag tryouts igen och jag är väldigt nervös... Jag tror inte jag kommer komma med i laget... Dom är verkligen duktiga och jag har bara spelat för skoj skull innan, men vi håller tummarna!!! Sleep tight 



                                     










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar