måndag 31 augusti 2015

MY WEEKEND

Hejjjhejjjj
I fredags efter en låååång vecka i skolan åkte jag, vmamma Kelly och Gavin till Franklin för att se fotbollslaget (amerikansk fotboll) spela (då men vpappa är coach blir det match varje fredag för mig), det är verkligen roligt att se alla flaggor, cheerleaders och band!!! Riktig School spirit. 

I lördags gick jag på bio med tre av mina kompisar, Noah, Alex och Frankie! Vi åt mat efter bion och hade det riktigt kul! Hailey och Allison kom sedan till mig vid 24, vi åkte då spontant in till stan för att äta på Waffle house innan vi hade en liten sleepover!! Jag bor typ på en golfbana så vi gick dit mitt i natten, men då ser vi ett djur stå och glo på oss!!!! Vi kutade tillbaka till huset!!

Hängde med Gavin hemma hos honom hela söndagen, och idag har jag haft practice och sett på skolans soccerlag spela, vi hejade på jättemycket, men blev då nästan utslängda på grund av ovårdat språk??? Allt vi sa var saker som "kill it"!!!! Gotta love America



Bilder ifrån en match vi hade för några dagarsen, jag är 34an i hörnet som är helt borta som vanligt............

I Franklin, NC!!

Gavin och jaag

My cheerleaders

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar