tisdag 18 augusti 2015

VOLLEY AND DANCE PEEEPZ

Igår hade jag en tuff dag... Träningen gick dåligt och hemlängtan var värre än nånsin!! Fick pratat med lite vänner ifrån sveariket och allt kändes då mycket bättre!! Jag antar att jag kommer ha fler sånna dagar, men får försöka fokusera på hur bra jag faktiskt har det här!

Idag har jag haft practice med volleybollen och sedan dansträning då jag ska vara med i dance teamet här på skolan. Vi uppträder på basketmatcherna som startar i november/december, efter volleybollsäsongen!! Tjejerna var verkligen jättegoa i dance teamet och dom gör allt för att jag ska känna mig välkommen! Vi åt lunch på en mexikansk resturang alla tillsammans efter träningen och på lördag har vi car wash och sleepover, så dessa veckor kommer bli hektiska med både volleyboll och dans (+skola hehe)... Direkt efter lunchen begav jag mig till skolan igen för att spela match (jag tittade mest på då det var första matchen) och vi vaaaaaaannnnn!! Det var så galet kul med all publik, hets och jubel!! De tar sporten på största allvar här och ibland kan det vara lite jobbigt, men det är oerhört kul att vara en del av det också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar