tisdag 8 september 2015

LÅNGHELG

Hej vänner!!
Denna långhelg har varit över förväntan! 
Jag spenderade lördagen med Noah, Alex och Frankie. Vi hyrde mängders med filmer och rotade oss i deras soffa dagen lång! Allison sov sedan över hos mig. 

I söndags gick vi till kyrkan som vanligt innan jag, Allison, Hailey, Noah, Alex och Frankie åkte till ett vattenfall med klippor vi kunde hoppa ifrån. Det var så fint!! Vi åt sedan på pizza hut innan vi åkte hem till mig för att ett minipoolparty!! 

Var ledig i måndags pga Labor day, men hade fortfarande practice och coach straffar oss fortfarande för den dåliga matchen i torsdags. Det är tufft, men verkligen värt det. Åkte till Chattanooga i Tennesee efter för att äta middag hos Kellys syster!! 

Vi röstade fram vår homecoming court idag och imorgon får vi resultaten! Det ska bli spännande att se vilka som blir framröstade, det verkar vara en lika stor grej som på filmerna här. Väldigt roligt att se!!

Visar Gavin vart skåpet ska stå!!


Football Friday


Noah, Frankie, jag, Allison, Hailey och Alex

Ja, dom är tvillingar!!



Häng på Waffle king

Glassbilen!! Lite konstigt att höra en annan signal ifrån glassbilen än den traditionella man är van vid..

Loooove my team

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar